مدیر عامل ایکس باکس یعنی آقای فیل اسپنسر ساعاتی پیش طی توییتی اعلام کرد که بازی Forza Horizon 5 در روز عرضه‌ی خود بیش از 4.5 میلیون گیمر را جذب کرده است.

فیل اسپنسر: بیش از 4.5 میلیون نفر در حال تجربه‌ی Forza Horizon 5 هستند - forza horizon 5
فیل اسپنسر: بیش از 4.5 میلیون نفر در حال تجربه‌ی Forza Horizon 5 هستند - forza horizon 5

هم اکنون پس از مدت‌ها انتظار، بازی Forza Horizon 5 در دسترس علاقه‌مندان عناوین ریسینگ و دارندگان پلتفرم‌های شرکت مایکروسافت قرار دارد. این بازی حدود یک الی دو هفته‌ی گذشته برای نقد و بررسی در اختیار منتقدین بازی‌های ویدیویی گرفت و اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها از تجربه‌ی این بازی شگفت‌زده شده بودند. در نهایت، این رضایت منجر شد که این بازی بتواند از حدود 80 نقد ثبت شده در وبسایت متاکریتیک، نمره‌ی بسیار عالی 92 از 100 را کسب کند که نشان از کیفیت آن دارد.

از طرفی دیگر، طولی نکشید که تعداد گیمرهای این عنوان حتی پیش از زمان عرضه‌اش به حدود 800،000 نفر رسید؛ چرا که خریداران نسخه‌ی 100 دلاری بازی (50 دلار از طریق گیم‌پس) می‌توانستند چند روزی زودتر از سایرین به تجربه‌ی آن بپردازند.

اما اکنون و در زمان عرضه‌ی رسمی بازی، فیل اسپنسر (Phil Spencer) به عنوان مدیر عامل ایکس باکس طی توییتی آمار و ارقام شگفت‌انگیزی از این بازی ارائه نمود. وی چنین اذعان داشت که بازی Forza Horizon 5 در زمان عرضه‌ی خود موفق به جذب بیش از 4.5 میلیون گیمر شده است و این عدد به سرعت در حال افزایش است.

در مجموع، به نظر می‌رسد که اوضاع برای این بازی به لطف مهارت استودیوی سازنده و تیم پشتیبانی و تبلیغاتی‌اش به بهترین شکل ممکن در حال سپری شدن است و به زودی شاهد رکوردشکنی‌های پیاپی Forza Horizon 5 خواهیم بود.

بازی Forza Horizon 5 از طریق کنسول‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و اکس‌باکس سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه