نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی Bright Memory: Infinite اخیراً عرضه شد و در این مقاله قصد داریم تا به نقد و بررسی آن بپردازیم. با دیجی اُرَنج همراه باشید.

نقد و بررسی نسخه‌ی PS5 بازی Bright Memory: Infinite - Bright Memory: Infinite
نقد و بررسی نسخه‌ی PS5 بازی Bright Memory: Infinite - Bright Memory: Infinite

حدود دو دهه‌ی بعد، یک عامل سازمان تحقیقات علوم ماوراء طبیعی به نام شلیا را پیدا می‌کند که در حال بررسی یک پدیده‌ی عجیب در آسمان است. قبل از این که متوجه شود، او در حال مبارزه با یک نیروی نظامی خصوصی مدرن و همچنین جنگجویان مرموز از گذشته است. بعید به نظر می رسد، اما شاید سیاه چاله ای که ظاهر شده است، ربطی به آن داشته باشد.

همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید، داستان این بازی چندان اهمیتی ندارد و کلیشه‌ای است. همانطور که برای نجات جهان از فاجعه تلاش می‌کنید، متوجه می شوید که درگیر نبردهای داغ با اسلحه می شوید، دشمنان را با شمشیر ضربه می زنید، از مخفی کاری برای جلوگیری از شناسایی زمانی که مهارت های پیشرفته شما در دسترس نیست استفاده می کنید.

نیازی به گفتن نیست، Bright Memory: Infinite مقدار زیادی را در زمان اجرای کوتاه خود گنجانده است. مطمئناً اینجا وقت تلف نمی شود فقط شرم آور است که در حین پخش تیتراژ، احساس می کنید که فقط سطح ست حرکتی Shelia را خراشیده اید، چیزی که با مهارت های زیادی نیاز به یافتن مجسمه های کلکسیونی برای باز کردن و ارتقاء آن دارد.

Bright Memory: Infinite - نقد و بررسی نسخه‌ی PS5 بازی Bright Memory: Infinite
Bright Memory: Infinite - نقد و بررسی نسخه‌ی PS5 بازی Bright Memory: Infinite

به عنوان مثال، هر یک از چهار سلاح ارائه شده دارای یک حالت آتش ثانویه هستند که به شما امکان می دهد بهتر بر دشمنان خود غلبه کنید. همه چیز از آتش زا گرفته تا گلوله های خانگی در دسترس است. در همین حال، شمشیر شما می‌تواند برای انجام حملات برد قدرتمند و همچنین یک ضربه زمینی که منطقه وسیعی را تحت تأثیر قرار می‌دهد مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال، این فقط طعمی از توانایی‌های شلیا است، زیرا او همچنین می‌تواند دشمنان را با یک قلاب به سمت خود بکشد و از نیروی جنبشی استفاده کند تا دوباره آنها را منفجر کند. او هم چابک است؛ پرش دوبل، دویدن روی دیوار، جاخالی دادن و سر خوردن مسافت های طولانی برای او مشکلی ندارد. همه چیز را با هم ترکیب کنید و یک بازی خواهید داشت که انتخاب آن آسان است اما تسلط بر آن سخت است. و کسانی که به آن تسلط دارند، می‌توانند ترکیب‌ها و حرکت‌های بسیار چشمگیر را انجام دهند.

با تمام آنچه گفته شد، ممکن است گاهی اوقات کمی احساس ناخوشایندی و ناخوشایندی داشته باشد. برای مثال، دیدن شلیا که سلاح موقت خود را در طول بخش‌های مخفی کاری اجباری به سمت دشمنان می‌چرخاند، ناراحت کننده است. انیمیشن ترور شاید کمی دیر شروع شد. و اختلاط دشمنان دامنه دار با کسانی که باید با آنها پا به پا شوید و ضربات آنها را با شمشیر خود جبران کنید تا آنها را برای حمله باز کنید، می تواند کمی به هم ریخته باشد.

با این حال، در نهایت، زمانی که در Bright Memory: Infinite، غلبه بر باس فایت‌های لذت‌بخش و ست‌های پر زرق و برق آن، بازی کردید، این واقعیت بسیار کوتاه است که بیش از همه شما را ناامید می‌کند. مکانیک اینجا قوی است، اما مانند Bright Memory قبل از آن، Bright Memory: Infinite بیشتر شبیه یک مزه کننده است تا یک بازی کامل. ناامید کننده است که محتوای هر دو عنوان به نحوی برای یک تجربه گوشتی تر با هم ترکیب نشده است.

Bright Memory: Infinite - نقد و بررسی نسخه‌ی PS5 بازی Bright Memory: Infinite
Bright Memory: Infinite - نقد و بررسی نسخه‌ی PS5 بازی Bright Memory: Infinite

این بازی با جلوه‌های بصری چشمگیر و اکشن بی‌وقفه می‌تواند برای کسانی گزینه‌ای فوق‌العاده باشد که بیش از همه چیز به هیجان بازی اهمیت می‌دهند. اما در مجموع، می‌توانستیم شاهد عملکرد بسیار بهتر Bright Memory: Infinite باشیم اگر توسعه‌دهندگانش محتوای بیشتری برای آن در نظر می‌گرفتند و اجازه می‌دادند تا چند ساعتی را بیشتر صرف تجربه‌ی بازی کنیم.

(نسخه‌ی PS5 این بازی برای نقد و بررسی در اختیار دیجی‌اُرَنج قرار گرفته است)

Impressive visual effects and non-stop action can be a great option for those who care more about the excitement of the game. But overall, we could have seen Bright Memory: Infinite being much better if it's developers had put more content into it and allowed us to spend a few more hours playing the game.

امتیاز دیجی ارنج

7.5

نقاط قوت
  • طراحی بصری
  • گرافیک فوق‌العاده چشم نواز
  • توانایی‌های متعدد شخصیت بازی
  • مبارزه‌ها
نقاط ضعف
  • مشکلات فنی
  • عدم ثبات و تعادل گیم‌پلی بازی در مخفی‌کاری و اکشنگ
  • داستان کلیشه‌ای

نقد و بررسی من

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

ثبت امتیاز

ثبت دیدگاه

ثبت دیدگاه